malu aku menteri mcm ni…
October 29, 2009, 4:52 pm
Filed under: Uncategorized

cite ni dah agak lama, kira waktu BERSIH protes dulu, rasa nyer, pak menteri zam ni, entah mana pegi pun aku xtahu, dah lah menteri, english…aduh hai…menteri beb…ambik lah kelas english, nk malu apa…menteri english 1 standard dgn aku! menteri apa mcm ni! baik aku g interview jawatan menteri mcm tu…, yang aku tak berkenan tu, cakap ikut emosi…sebagai menteri..wartawan berita tu tanye elok2, ni dia hablur dgn perkataan yang bagi aku, ” ko resign jer jadi menteri penerangan tu ” kata dulu bekas wartawan konon, patut tahu lah nk ckp apa…klu takat jadi wartawan hamba kerajaan, orang tak pandang dah…nanti ko di label wartawan kelas dua…, mcm ala2 majalah mangga tu. tak pun kosmo tu, ok lah aku harap menteri akan datang jaga RTM ok skit lah, aku tgok RTM dah mcm kelas 2 jugak dlm penyiaran. tgok lah video ini….korang tgok dan nilai kan…

p/s: thanks adam komen my blog bout gay story.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a comment